مجموعه  پویا شما را به خرید بهترین محصولات زرشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت زرشک پفکی ۲۵۰ گرمی اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع بسته بندی زرشکخرید زرشک پفکی ۲۵۰ گرمی قاینات

سالیان بسیار زیادی است که زرشک زینت بخش غذاهای سنتی ما ایرانیان بوده و توسط آن نه تنها عطر و طعم دلنشینی به غذاهای خود می بخشیم، بلکه ظاهر آن را نیز زیبا و جذاب می کنیم، به خصوص زرشک پلو با مرغ که یکی از غذاهای مجلسی و خوشمزه کشورمان بوده و برای پخت آن از زرشک اعلا و نمونه استفاده می نمایند. یکی از محصولاتی که این روزها در بازار ایران یافت شده و قیمت بسیار خوبی دارد زرشک پفکی ۲۵۰ گرمی می باشد.

 قیمت زرشک پفکی 250 گرمی اعلا

آشنایی با انواع بسته بندی زرشک

آشنایی با انواع بسته بندی زرشک زرشک یکی از میوه های کوچک و ترش است که در فرایند های مختلفی برداشت شده، خشک می گردد و پس از انجام عملیات سورتینگ روانه بازار می شود. شایان ذکر است که اگر زرشک  درون بسته بندی های محکم و بادوام قرار نگیرد، عوامل مختلفی از جمله رطوبت، هوا و گرد و خاک به درون آن نفوذ کرده و به این صورت کیفیت آن را تحت الشعاع قرار می دهد.

به همین علت است که تولید کنندگان زرشک، بر روی بسته بندی آن حساسیت ویژه ای به خرج داده و بهترین نوع بسته بندی را برای آن در نظر می گیرند.
شایان ذکر است که زرشک در هنگام بسته بندی به انواع مختلفی تقسیم می شود؛ برخی از آنها دارای دانه های ریز و کوچک می باشند و دارای قیمت مناسبی هستند، اما برخی دیگر درشت تر بوده و به اصطلاح پفکی هستند که قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع این محصول داشته و گزینه مناسبی برای صادرات به شمار می روند.

خرید زرشک پفکی ۲۵۰ گرمی قاینات

خرید زرشک پفکی 250 گرمی قاینات این روزها با وجود اینکه انواع زرشک فله ای و یا بسته بندی شده در کشورمان یافت می شوند، اما خرید زرشک پفکی قاینات ۲۵۰ گرمی که یکی از برندهای مطرح این محصولات در کشورمان می باشد، از رونق فراوانی برخوردار است.

شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که تفاوت زرشک پفکی با سایر نمونه های این محصول در ظاهر زیبای آن است، به سبب اینکه آن را در اتاق های مخصوص و تاریک آویزان کرده و سپس این میوه کوچک را از سرشاخه های آن جدا می کنند، دارای ظاهری پفکی و بسیار زیبا بوده و همچنین عطر و طعم بهتری نیز پیدا می کند.
قاینات یکی از شهرهای کشورمان است که زمین های بسیار زیادی را تحت کشت زرشک قرار داده و پس از برداشت این محصول و خشک کردن آن، توسط دستگاه های مخصوص اقدام به سورت و جداسازی آن می نمایند.

در این مرحله تمامی شاخ و برگ های اضافی و زرشک های ناسالم جداسازی شده و بهترین نمونه این محصول را درون بسته بندی ریخته و در دسترس مشتریان قرار می دهند؛ از آنجایی که یکی از ملزومات اصلی غذاهای سنتی ما زرشک است، همواره فروش زرشک پفکی اعلا با استقبال فراوانی از سوی مشتریان مواجه می گردد.

فرهاد پویامنش

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه  پویا شما را به خرید بهترین محصولات زرشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید