مجموعه  پویا شما را به خرید بهترین محصولات زرشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت زرشک وحشی ترش شمالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

زرشک در چه مناطقی از ایران کشت می شود؟فروش زرشک کوهی در خراسان شمالى

زرشک شمالی وحشی ترش یک میوه تابستانی می باشد و همانگونه که از نام آن پیداست، در مناطق شمالی کشورمان پرورش می یابد؛ این میوه کوچک دارای طعم ترش و خوشمزه ای می باشد و بسیاری از افراد آن را با قیمت ارزان و مناسب خریداری کرده و از آن برای تهیه مربای زرشک، ترشی و آبمیوه استفاده می کنند.

البته این محصول مورد توجه بسیاری از کارخانجات تولید کننده مواد غذایی نیز واقع شده و محصولات بی نظیری توسط آن تولید می شوند.

قیمت زرشک وحشی ترش شمالی

زرشک در چه مناطقی از ایران کشت می شود؟

زرشک در چه مناطقی از ایران کشت می شود؟ زرشک گیاهی است که معمولاً در مناطق نیمه گرمسیری و معتدل جهان رشد می کند؛ در کشورمان ایران نیز مناطق شمالی خاستگاه اصلی این زرشک کوهی اعلا و خوش طعم می باشند.

زرشک وحشی یک درختچه است که دارای تیغ های بزرگ بر روی بدنه خویش می باشد و معمولاً در مناطق جنگی و ییلاقی مازندران به وفور یافت می شود.
اواسط تابستان تا اوایل پاییز زرشک های وحشی کاملاً رسیده و خوشمزه می شوند و می توان آنها را از شاخه های درخت جدا کرد و مورد استفاده قرار داد.
از درختچه های زیبای زرشک وحشی، نه تنها می توان میوه های منحصر به فرد و خوش طعمی برداشت کرد، بلکه وجود آنها در مناطق جنگلی مازندران زیبایی خاصی به آن منطقه بخشیده است.

فروش زرشک کوهی در خراسان شمالى

فروش زرشک کوهی در خراسان شمالى فروش زرشک شمالی کوهی در استان خراسان و سایر شهرهای کشورمان بسیار گرم و پر رونق است و تقاضای مشتریان برای خرید این محصول همواره رو به افزایش است و این موضوع به سبب خواص فراوانی است که این میوه شگفت انگیز برای جسم انسان به همراه دارد.

تحقیقات و پژوهش های فراوانی که در زمینه ترکیبات این میوه وحشی انجام شده، بیانگر این است که درون آن سرشار از ویتامین های گروه B است که نه تنها به درمان سرماخوردگی کمک فراوانی می نماید، بلکه سیستم عصبی انسان را نیز تقویت کرده و باعث از بین رفتن اضطراب و استرس می شود و همچنین گزینه موثر و مفیدی برای درمان کم خونی به شمار می رود.

در زمانهای قدیم خانم های خانه دار و کدبانو از زرشک وحشی استفاده کرده و توسط آن مرباهای خوشمزه ای را طبخ می نمودند، اما امروزه و با توجه به تقاضای زیادی که برای خرید محصولات به دست آمده بر مبنای زرشک شمالی وجود دارد، بسیاری از کارخانجات تولید کننده نیز اقدام به خرید این محصول به صورت عمده از بومیان منطقه شمالی کشورمان نموده و توسط آن محصولاتی نظیر آب زرشک، ترشی و مربا را تولید کرده و روانه بازار می نمایند.

فرهاد پویامنش

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه  پویا شما را به خرید بهترین محصولات زرشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید