مجموعه  پویا شما را به خرید بهترین محصولات زرشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات زرشک درجه یک خراسان جنوبی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فصل برداشت زرشک در خراسان جنوبیمرکز خرید انواع زرشک تازه قائنات

استان خراسان جنوبی یکی از قطب های اصلی در تولید زرشک کشور است و بالای ۹۰ درصد از زرشکی که در ایران برداشت می شود، متعلق به استان خراسان می باشد. همین امر باعث شده تا زرشک خراسان جنوبی که کیفیت بسیار مرغوبی دارد، علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی، حجم بسیار بالایی از آن نیز به بازار کشورهای همسایه از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس عرضه شود.

صادرات زرشک درجه یک خراسان جنوبی

فصل برداشت زرشک در خراسان جنوبی

فصل برداشت زرشک در خراسان جنوبی میوه زرشک یکی از میوه های بسیار مفید می باشد که در درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها مفید است.
درخت میوه زرشک به صورت درختچه ای تیغ دار می باشد که چوب آن دارای رنگ قرمز، قهوه ای و یا زرد می باشد و در مناطق بسیار زیادی از استان خراسان جنوبی دیده می شوند.

درخت زرشک در اواخر فصل بهار شکوفه می دهد و اواسط پاییز نیز فصل برداشت زرشک تازه از باغات این میوه در استان خراسان است.
سالیانه چیزی نزدیک به ۹۰ درصد از زرشک برداشت شده در ایران سهم استان خراسان جنوبی می باشد و همین امر باعث شده است تا کشور ما یکی از صادرکننده های اصلی این محصول در بازارهای جهانی باشد طوری که سالیانه تقریبا به ۳۰ کشور خارجی، این محصول صادر می شود.

بهترین بازار خارجی برای عرضه زرشک درجه یک ایرانی، بازار کشورهای عربی به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد.

مرکز خرید انواع زرشک تازه قائنات

مرکز خرید انواع زرشک تازه قائنات قائنات از جمله های شهرهای مهم در برداشت زرشک باکیفیت و مرغوب به شمار می آید که در استان خراسان جنوبی قرار دارد و در بازارهای داخلی و خارجی نیز زرشک قائنات از شهرت بالایی برخوردار است.
همین امر باعث شده است تا مراکز عرضه زیادی برای خرید زرشک قائنات وجود دایر شوند تا مخاطبان آن در داخل و خارج از کشور بتوانند به راحتی ارتباط برقرار کرده و محصول را خریداری کنند.

به دلیل استقبال بالایی که از زرشک ایرانی می شود، تولید کننده های این حوزه امروزه کار خود را وسعت داده و از روش های مدرن نیز برای عرضه محصول و ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند.
یکی از راحت ترین روش ها، استفاده از اینترنت و فضای مجازی می باشد که باعث گسترش بازار هدف و تعداد مشتریان شده و برای مخاطبان این محصول نیز شرایطی را فراهم می آورد تا در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه ها، محصول موردنظر خود را خریداری کنند.
زرشک قائنات تنوع بالایی دارد و در کیفیت ها و درجه بندی های مختلف عرضه می شود که نمونه های عرضه شده در بازارهای بین المللی، بالاترین کیفیت را دارند.

فرهاد پویامنش

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه  پویا شما را به خرید بهترین محصولات زرشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید